Khamis, 21 Ogos 2014

Majalah Ekonomi Rakyat

MAJALAH EKONOMI RAKYAT diterbitkan oleh Mohd Nor b. Ahmad beralamat di Penerbitan Norsham, 12A, Kompleks Suruhanjaya Pelabuhan (PPC), 12000 Batterworth, Pulau Pinang. Penglibatan saya, Nassury Ibrahim, sebagai pemberita sambilan dengan majalah ini sekitar tahun 1987. Setahu saya, Ahmad J Hussin juga jadi wartawan sambil di majalah ini. Tidak lama saya bersama-sama majalah ini kerana dalam bulan Jun saya melanjutkan pelajaran ke IPSI. Saya hanya sempat menulis sebilangan berita sahaja. Majalah inipun tidak bertahan lama. Malah, berita yang saya tulispun tidak dibayar hingga sekarang. Saya telah memberi sebuah kamera jenama Kodak berharga RM130 semata-mata untuk bekerja dengan majalah ini. Pada hari temu duga, saya telah memberi sebanyak 10 naskah Majalah ini sebagai sokongan dan promosi kepada rakan-rakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan